avantajele muncii temporare pentru companii

Munca temporară răspunde unor necesități conjuncturale, probleme care trebuie rezolvate urgent: creșteri brute ale producției, comenzi neprevăzute, absența neașteptată de la locul de muncă a unor angajați; Costurile muncii devin, cel puțin în parte o cheltuială variabilă și care nu apasă ca un cost fix în bilanțurile societății; Apar mai puține situații de litigiu , comparativ cu contractele de muncă pe perioadă nedeterminată; Poate fi utilizată în cadrul unor companii care trebuie să experimenteze strategii de dezvoltare sau de inovație ( inginerii, lansarea de noi produse pe piață, pătrunderea pe noi piețe), reducînd riscurile legate de eventuale insuccese; Permite satisfacerea prioritară a exigenței de a face alegeri care să fie reversibile, fără mari complicații, limitând astfel costurile și barierele care apar în momentul plecării personalului.

Munca temporară vă economisește timpul prin :
  • - întocmirea dosarului de angajare incluzând toate documentele necesare angajării;;
  • - pregătirea documentației necesare angajării ( contracte de muncă, de confidențialitate, declarații ale angajaților etc)
  • - înregistrarea contractelor de muncă la Inspectoratul Teritorial de Muncă
  • - asigurarea controlului de medicina muncii
  • - întocmirea tuturor documentelor de modificare/încetare a contractelor de muncă și înregistrarea lor la Inspectoratul Teritorial de Muncă;
  • - menținerea la zi a documentelor din dosarele angajaților;
  • - gestionarea pontajului lunar(prezență, concedii)
  • - realizarea calculului salarial(cu toate indemnizațiile, sporurile,bonusurile și reținerile aferente);
  • - generarea declarațiilor salariale pe suport de hîrtie și electronic(CAS,Șomaj, Asigurări de sănătate,cota de concedii și indemnizații, declarația lunară la ITM, precum și alte declarații stabilite de lege)
  • - depunerea la autoritățile competente a declarațiilor salariale lunare și a statului de salarii;
  • - administrarea cărților de muncă; a€“ întocmirea și depunerea fișelor fiscale la autoritățile fiscale;
  • - întocmirea tuturor documentelor solicitate de angajați;
  • - gestionarea pachetelor de beneficii;
  • - gestionarea relației cu angajații aflați la dispoziția clientului;